Training

Stress reductie training: voorkom een burn-out

Met deze training kom je op een gezond stress niveau en krijg je meer energie. Want af en toe stress is niet erg – het helpt je ook presteren- zolang je maar genoeg herstelmomenten hebt. Die zijn essentieel om te voorkomen dat je opgebrand raakt.

Na deze training:

  • weet je welke 4 niveau’s van energie er zijn
  • Weet je waar je energie van krijgt.
  • kan je een balans vinden tussen draakracht en draaglast.
  • Leer je nee zeggen en prioriteiten stellen

Ervaringen

Vroeger raakte ik de weg kwijt als er te veel op me afkwam. Na de training van Inge kan ik het beter aan. Ik ben stabieler en leef gemakkelijker.
Laura, hulpverlener, 38 jaar.

Als ik nu wakker word met een vervelend gevoel, zonder aanleiding, dan denk ik: niets bijzonders. Het is maar een gevoel. Ik ga er niet over denken, en daarmee gaat het ook weer voorbij.
Joris, IT-er, 32 jaar.

Trainingen en cursussen maak ik op maat. Dit doe ik graag in samenwerking met de werkgever.

  • Voorafgaand aan de training maken we kennis. We bespreken samen de wensen en behoeften.
  • Daarna stellen we samen een plan van aanpak op. We kijken naar de leervraag van de organisatie en de leerbehoefte van de cursisten. Op basis van de vraag stellen we de leerdoelen vast.
  • Vervolgens werk ik de leerinhoud van de training uit en stel ik een offerte op.